  • Data: 2011-12-16 20:10:27
    Temat: Re: Ale cyrk
    Od: Charlie delta <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Gru, 19:06, " Alibaba8" <n...@g...pl> wrote:
    >  Alibaba8 <n...@g...pl> napisał(a):
    >
    > Hi, takiego cyrku to już dawno nie było :-))))) Manipulanty przeszli sami
    > siebie:-)))Baza +46pkt. Jakie teraz macie na taki hokus-pokus wytłumaczenie?
    >
    > --

    nie mam, moje S wygasły na banana WGPW jestem bez pozycji, mam
    wrażenie że chwilowo będę bulił prowizje żydkom z ameryki i grał na
    S&P pincet i DAX, zanim indeks banana WGPW nabierze cech racjonalnych
    i przewidywalnych - oczywiscie mam na myśli spread kasowy-terminowy

    jak zwykle jestem bardzo mocno zaangazowany na efeksie
    buhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa