    From: " K." <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Ale fajna pulapka w TOiP :)))
    Date: Tue, 3 Nov 2009 07:33:23 +0000 (UTC)

    krzysztofsf <k...@o...pl> napisał(a):

    > 6. Wypłaty z rachunku oszczędnościowego
    > 6.1
    > Wypłata gotówkowa z rachunku oszczędnościowego w kasie Banku
    > od każdej wypłaty
    > 7,99 zł
    > 7. Wypłaty z rachunku Sezam Direct
    > 7.1
    > Wypłata gotówkowa z rachunku Sezam Direct w kasie Banku
    > od każdej wypłaty
    > 8,99 zł
    Troche przejrzalem tojpy konkurencji i znalazlem podobne konta w pekaesie i
    ingu - wyglada na to ze to jest standard przy operacjach gotówkowych w
    oddziałach że są wysokie opłaty... najwyrazniej zasada w bankach to - jesli
    nie ma oplat za konto to chca zeby ludzie z przelewami trzymali sie daleko od
    oddzialow ale szli do netu

    Pozdro

    K.