eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))Re: "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający
    marketing banksterki ;))
    Date: Fri, 5 Jul 2024 17:42:50 +0200
    <v61j0o$3p6$2@news.chmurka.net> <8...@a...kjonca>
    <m...@4...com>
    <rf78gt6i5nqi$.12mvqcbtjv5np$.dlg@40tude.net>
    <c...@4...com>
    <n5drw4mwg1sq$.wdg0qv6mwl3k$.dlg@40tude.net>
    <k...@4...com>
    <1p2fj7hs0m5bs$.1i0oxnk22munm.dlg@40tude.net>
    <l...@4...com>
    <118wfm61bar5w.1zety6ukbz93$.dlg@40tude.net>
    <v68sfa$rae$2@news.chmurka.net>
    <70bvmomavbla$.15ti2mt19cf5v$.dlg@40tude.net>
    <v692fd$r9$1@news.chmurka.net>

    On Fri, 5 Jul 2024 17:11:25 +0200, Animka wrote:

    > Tutaj to marsze Pisu, pomniki, rozrywka jako wyścigi biegowe,strajki,
    > parady pajaców,Piękna Aleja rozwalona tym razem dla tramwajów itd.

    Tak, jak czasem słyszę to sie dzieje w Warszawie, to Wrocław się jawi
    spokojnym miastem :-)

    Kobiety (nie tylko) protestowały, policja je ochraniała, czasem jakaś
    Parada Równości, z rzadka wiec narodowców, czy marsz niepodległości,
    symbolicznej wielkości,

    tury

    > Pewinie zaczęło im coś doskwierać i rozrywki się skończyły.

    Money, money, money, money, jeśli chodzi o kulturę.

    A Lublin ... nie pytano, czy źle pytano?
    https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/mieszkancy
    -tych-miejscowosci-sa-najszczesliwsi-polskie-miasto-
    wysoko-w-rankingu/5j2mmpt

    > Dobrze, że juz się nie wykoleja.

    A nie mówię, że się nie wykoleja - temat akurat wypłynął, i sie takie
    info znalazło z 2019.
    Ostatnio wyremontowaliśmy trochę torów, to może teraz mniej.

    O,
    https://www.wroclaw.pl/dla-mieszkanca/naj-naj-naj-ot
    o-wroclaw-2023-roku-w-liczbach-zobacz

    "21 wykolejeń i 12 rozjechań tramwajów było we Wrocławiu w 2023 roku
    To prawie identyczne dane, jak w 2022 roku (wtedy było odpowiednio 21
    i 8). Wrocław osiagnął stan torowisk, przy którym te parametry będą
    spadać już bardzo powoli. Z tegorocznych wykolejeń tylko przy 11
    przyczyną był stan torowiska (w 2022 - 14)."

    > Tak teraz prawie każdy dorosły w rodzinie ma samochód :-)

    Sie wprowadzi strefy płatnego parkowania, to będzie parkował pod domem
    i wyjezdzał tylko na weekend :-P

    > Wtedy ludzie przyzwyczajeni do swoich samochodów, a brzydzący się
    > komunikacji miejskiej będą zasuwali na piechotę.

    Albo się wyprowadzą, jak z Detroit.
    Bo w zasadzie po co wielkie miasto dziś ?

    J.