  • Data: 2008-11-30 19:57:18
    Temat: Re: Alior Bank: fałszowanie regulaminów, kłamstwa i bałagan
    Od: "Szymon" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > w takim razie na jego miejscu wykonałbym taki przelew i w momencie kiedy
    > bank naliczyłby opłatę złożyłbym reklamację!

    Odrzucą.

    > jak podpisał umowę to ma również regulamin i toip...zakładam, że nikt go o
    > zmianie nie informował

    Po co, skoro produkt jeszcze nieaktywny, a aby go aktywować pewnie pójdzie
    do placówki, w której przemiła pani poinformuje go, iż nastąpiły zmiany...

    Myślę, że Alior po prostu chce nałapać klientów. Rzucili się na konto (bo
    konkurs) i karty (bo przelewy i 1%). Pewnie większość machnie ręką - skoro
    już dostali, darmowe użytkowanie to niech będzie. Część osób karty nawet nie
    uaktywni, ale co z tego? Bank nadal będzie trąbił, że WYDAŁ ileś tam tysięcy
    kart, a nikt nie pyta ile aktywna. W końcu deklarowali, że do końca bodaj
    2010 chcą mieć milion klientów.