  • Data: 2008-11-30 21:04:47
    Temat: Re: Alior Bank: fałszowanie regulaminów, kłamstwa i bałagan
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 30 Nov 2008 20:51:59 +0100, RobertS napisał(a):

    > w takim razie na jego miejscu wykonałbym taki przelew i w momencie kiedy
    > bank naliczyłby opłatę złożyłbym reklamację!

    Tak też zamierzam zrobić.
    Karta została do mnie -- wg. systemu -- wysłana 27 listopada. Jutro lub
    we wtorek będzie.

    Tylko jeszcze nie wiem czy testować ich na 100 zł, czy od razu z mańki
    (na 5000 zł).
    I nie wiem czy nie dam się jakoś skorumpować (banku? czytasz? skorumpuj
    mnie!)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl