  • Data: 2011-09-28 18:57:19
    Temat: Re: Alior Bank lokata na 100 dni zły numer rachunku
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Damian News" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j5vq2q$b39$1@news.onet.pl...
    > Wszystko ładnie dostałem numery rachunków na które zrobiłem przelewy z konta
    > głównego w Alior banku.
    >
    > Tylko że numer rachunku lokaty na potwierdzeniu jest inny niż numer na który
    > robiłem
    > przelew >

    Ten "mądry " bank tak ma. "Wyższa kultura" w końcu. Ja wysłałem na 100-dniową
    dwa przelewy o jednakowej wysokości. Jedną lokatę założyli na drugi w terminie,
    a drugą dwa dni później. I teraz jak mam zgadnąć, który przelew dotyczy której
    lokaty, jak numery kont na które wysyłałem kasę nijak się mają do numerów kont z
    założonymi lokatami.

    Burdel totalny.

    wiatrak