  • Data: 2009-09-19 09:46:06
    Temat: Re: Alior Bank wpłata
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

    adams99 pisze:

    > Ja do tego jeszcze muszę odstać z 20 min bo zakładanie kont itp odbywa
    > się w okienku kasowych podczas gdy reszta "kultury" nudzi się w boksach
    > (oddział w Szczecinie na Wyzwolenia)

    Dziwne - zakładałem tam 3 konta (swoje prywatne + DG, żony prywatne) -
    nigdy przy okienku kasowym, zawsze w boksie, kasjerka za każdym razem
    się nudziła.
    Raz jak byłem i zrobiła się kolejka, to dyrektor oddziału wyszedł,
    popytał ludzi kto w jakiej sprawie i zabrał jednego gościa, który chciał
    założyć konto w ogóle gdzieś do tyłu.
    Także z kontaktów z nimi w tym właśnie oddziale jestem zadowolony :-)

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl