eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior + HSBC =Re: Alior + HSBC = problem
  • Data: 2009-10-23 20:44:27
    Temat: Re: Alior + HSBC = problem
    Od: kauzyperda <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Nie wiem czy tylko mnie dotknely dzis problemy z korzystaniem z aliora,
    ale jak zobaczylem ten topic, to uklada sie to w jakas dziwaczna calosc
    (konto w aliorze mam od 4 czy 5 miesiecy)

    Godz. 9.00 - brak dostepu do konta przez net (wszystkie inne moje banki
    dzialaja), tel. na infolinie to najwyzej informacja ze dostep zostal
    zablokowany i nie wiadomo kiedy bedzie - ale jak tylko bedzie to ktos
    zadzwoni ze dostep juz jest... (ale generlanie mam spadac bo i tak mi
    nic nie powiedza). Pada tylko pytanie czy jestem klientem HSBC (nie
    jestem) i jak zawieralem umowe (odpowiadam ze przez kuriera)

    Pani "opiekun klienta zamoznego" (nie wiem jaki kretyn wymysla
    pracownikom tytuly, tym bardziej ze przenioslem do alira w sumie
    niewielkie pieniadze - to ma mnie jakos polechatac?) tez g**no wie, i
    g**no moze i nic nie poradzi - jak dostep zostal zablokowany, to tylko
    infolinia moze mi dostep odblokowac
    (a kurde pare przelewow przed weekendem musialem zrobic)

    Caly dzien cisza, o 16.00 dzwonie co z dostepem - to samo co rano, ale
    juz zaraz bedzie, jeszcze kilka, kilkanascie minut.

    Probuje sie zalogowac teraz, komunikat:
    "Uprzejmie informujemy,
    że od dnia 23.10.2009 (piątek) godz. 22:00 do 24.10.2009 (sobota) godz.
    03:00
    System Bankowości Internetowej jest niedostępny ze względu na trwające
    prace serwisowe.

    Przepraszamy za niedogodności z tym związane. "

    Ale najweselsze:
    O 17.30 dostaje smsa (tutaj trzeba dokladnie zacytowac, bo mnie scielo
    jak to przeczytalem - mam juz pewnosc, ze alior traktuje swoich klientow
    jaki idiotow:

    "Alior Bank S.A. otrzymal podpisane egzemplarze doreczonych Ci przez
    kuriera umow i niniejszym potwierdza ich zawarcie. Twoje konto jest juz
    aktywne"

    Coz za wspaniala wiadomosc! Do glowy mi nie przyszlo, ze bank laskawie
    mi teraz potwierdzi umowe (ktorej mam podpisane egzemplarze), ktora jest
    wykonywana od paru miesiecy...

    --
    pozdr
    luck











Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1