  • Data: 2010-08-27 07:53:52
    Temat: Re: [Alior] Jeśli zapomniałeś CIF...
    Od: guest <n...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-27 09:01, xbartx pisze:
> [...]
    Warto tak kombinować? Nie lepiej i prościej po prostu wpisać to do
    > telefonu na listę kontaktów, tudzież na zwykły kawałek kartki?

    Pewnie że prościej, ale telefonu/kartki też mogę akurat nie mieć przy
    sobie, a zakładając że będę chciał skorzystać z bankowości
    elektronicznej (i że znowu zapomnę któregoś id), to id'ki będę miał na
    wyciągnięcie myszki ;)

    > A co będzie jak serwerowi prądu zabraknie albo łącze od serwera będzie
    > off?

    Prawdopodobieństwo iloczynu zdarzeń

    (muszę skorzystać z banku) /\ (zapomniałem id) /\ (odzyskanie id możliwe
    tylko poprzez serwer) /\ (serwer padł)

    jest dla mnie akceptowalnie małe. :)