  • Data: 2021-11-04 18:15:30
    Temat: Re: Alior Kantor wpłata na obce konto - prowizja?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rzeczywiście ciekawostka.
    Może warto zajrzeć do TOiP "dużego" aliora, może tam jest jakaś podpowiedź.
    Póki co ja zrozumiałem tak, że jak jesteś klientem aliora i wpłacasz na czyjeś konto
    (może jeszcze jest warunek "zgodności rachunków", czyli np. jak chcesz wpłacić za
    darmo na czyjeś konto w kantorze, to sam musisz mieć konto właśnie w kantorze, a nie
    np. w "dużym" aliorze - plus może jeszcze rozróżnienie fizolskie/firma) to jest za
    darmo.
    A "osoba trzecia", która musi zapłacić za wpłatę na czyjeś konto, to jest to ktoś,
    kto nie jest klientem aliora.
    Ale o to w sumie należałoby pytać aliora, np. w poczcie wewnętrznej albo w reklamacji
    (czasem warto od razu, reklamacje idą do bardziej kumatych pracowników).