  • Data: 2011-01-10 08:06:53
    Temat: Re: Alior RIP
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 09 Jan 2011 19:14:14 +0100, Simple Man napisał(a):

    > Przecież pisałem :
    > - zmniejszenie % lokaty nocnej,

    Skoro stopy procentowe poszły w dół to i oprocentowanie rachunków,
    zresztą nie tylko w Aliorze. Myślę, że o pogorszeniu można by mówić jakby
    stopy poszły w górę i w innych bankach idzie w górę a Alior
    oprocentowanie swojej lokaty nocnej obniża.

    > - zmniejszenie cashback dla KK (jak zamienisz jedną kartę na inną to też
    > tracisz początkowe warunki),

    A co w tym dziwnego, że jak zmieniasz jedną kartę na inną to się
    zmieniają warunki?

    > a jednocześnie oferowane dodatki są
    > nieskuteczne (w moim przypadku bank stwierdził, że jak mi wywaliło
    > instalację elektryczną z błyskiem i eksplozją żarówek to nie jest to
    > nagły przypadek, bo za taki uznają jedynie uderzenie pioruna), -

    To chyba raczej nie bank stwierdził, tylko firma z ubezpieczeniowa z
    która zawarł umowę. Skoro masz ubezpieczenie tylko od uderzenia pioruna a
    tego nie było, bo poszła jakaś szpila z sieci operatora energetycznego,
    to o co do banku masz pretensję? Że nie zapoznałeś się dokładnie z OWU?

    --
    xbartx