  • Data: 2009-03-08 17:15:01
    Temat: Re: Alior Speed
    Od: "kashmiri" <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    "bradley.st" <b...@g...pl> wrote in message
    news:c4e044fa-df44-4193-93aa-bc6dcc4026e9@w35g2000yq
    m.googlegroups.com...
    On 8 Mar, 12:55, "kashmiri" <x...@g...com> wrote:

> [...]
    wskaźnik zadowolenia klienta. Do tej pory zastanawiam się, czy nie przerzucić się na
    tę sieć i w ramach hobby nie otworzyć sobie bezpłatnego konta w HSBC Hong Kong czy
    HSBC Pakistan. Tylko czekam na coś przypominającego Citi Globa Transfers: na razie
    HSBC nie powala w tej dziedzinie.

    > Ale "Twoje" HSBC to jest co, chyba Midlands z nowa etykietka? A oni
    > zawsze byli OK.
    >
    > Natomiast HSBC "u mnie" sobie zyczy jakies ksero SSN card i fotokopie
    > prawa jazdy przy otwieraniu zwyklego konta. Wyzszy poziom biurokracji.

    Co to, kopiarka im się zepsuła?
    Poza tym: http://www.greaterthings.com/News/Victories/bank_ssn
    .htm

    > Jedyne fajne co teraz maja, to "weekendowa karta kredytowa" ze zwrotem
    > 2% za zakupy sobota-niedziela. (1% reszta dni). Nawet konto
    > oszczednosciowe online juz nie neci z tymi nedznymi 1.85%

    Dla mnie to OK, ja nie trzymam oszczędności w bankach. Dla mnie taka sieć moich kont
    powiązana możliwościami przelewu to coś jak zabawa w facebook ;)

    k.