eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior Sync a "darmowy" przelew europejski, który kosztuje 5 EURO.Re: Alior Sync a "darmowy" przelew europejski, który kosztuje 5 EURO.
  • Data: 2012-11-23 16:30:05
    Temat: Re: Alior Sync a "darmowy" przelew europejski, który kosztuje 5 EURO.
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:k8nrjl$74q$...@n...news.atman.pl...
    Z jednej strony keszbeki wysokie na ponad kpln, z drugiej -- opłaty
    wysokie na 2 dychy i dłuuuuuugotrwałe rozpatrywanie reklamacji...
    Dziwny ten SyneC... [ach, ta dzisiejsza młodzież... dziecinada...]
    ----------------------------------
    Sync to pestka w porownaniu do mBanku. Moja reklamacje o 1zl (wniosek o
    otwarcie rachunku, nastepnie odrzucony). Bank przez prawie miesiac nie
    potrafi stwiedzic, czy odeslal 1zl z odrzuconego wniosku i odsyla mnie do
    Blue Media, z ktorym kontaktowalem sie juz wczesniej. Po kilku
    beznadziejnych odpowiedziach, ze 1zl odeslali lub mam sam sobie wyjasniac z
    Blue, to napisalem im, ze czekam na oficjalna podpisana odpowiedz w skrzynce
    pocztowej i sprawe oddam do Arbitra bankowego dla zasady. Pewnie jeszcze
    przesle to do jakis portali, zeby obsamrowali ten bank, ktory nie potrafi
    zwrocic 1zl. Na logike , jezeli nie sa w stanie wyjasnic tego, to zwrociliby
    1zl, gdyz koszty tego dochodzenia beda duzo wyzsze. Jest to chyba najgorszy
    przypadek, bo zatrudniaja bezmozgowcow, ktorzy nie potrafia liczyc kosztow i
    realnie ocenic problemu.