eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior Sync, brak możliwości druku potwierdzenia transakcji, to niesamowiteRe: Alior Sync, brak możliwości druku potwierdzenia transakcji, to niesamowite
  • Data: 2012-09-16 15:39:29
    Temat: Re: Alior Sync, brak możliwości druku potwierdzenia transakcji, to niesamowite
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "z" k32b5m$7nb$...@n...task.gda.pl

    > Śmieszy mnie to wszystko.

    Śmiech to zdrowie -- jak i sen.
    [i wygrzewanie kręgosłupa -- mam złe wieści...
    złe dla Ozorowskiej świni -- być może będę
    zdrowy... ale na razie ani pary z gęby o tym...
    jedynie w myślach...]

    > Dzisiaj każdy gimnazjalista potrafi spreparować stosownego pdfa.
    > W kilka minut można pod szatę graficzną podstawić stosowne dane.
    > W zasadzie to wszystko tyle samo warte co słowo pracownika :-)
    > Jak księgowa się pulta to weź zrób jej takiego pdfa ( w którym
    > oczywiście umieścisz prawdziwe dane, żadnego oszukiwania)
    > i niech się udławi. :-)

    Czasami urzędnicy biorą w ogień krzyżowy... ;)
    Jest to (inaczej ujmując, po katolicku, czyli po
    powszechnemu, bo dziś niedziela -- dzień Pański)
    droga krzyżowa... urzędnik sprawdza, czy to, co
    jest u Ciebie, ma swe odzwierciedlenie
    [odlustrowanie?...] u Twego kontra_henta...

    -=-

    A teraz zastanów się, czy można podrobić fakturę tradycyjną?
    Stempel na przykład? Albo inaczej -- czego nie można podrobić?!

    Amerykjanie nawet podrabiają swoje dolary -- ponoć 40 miliardów miesięcznie...

    http://wyborcza.biz/Gieldy/1,114507,12481141,Fed_dod
    rukuje_dolary__Wall_Street_w_gore.html

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'