  • Data: 2012-06-16 13:00:39
    Temat: Re: Alior Sync - co nie działa?
    Od: neoniusz <n...@j...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.06.2012 13:45, mohonk pisze:
    > W tym wątku proponuję pisać co Wam nie działa w nowym, moim zdaniem
    > nieudanym, dziecku Aliora. Wątek można potem podesłać do banku, może
    > naprawią :)

    No i jeszcze nie działa mi aplikacja mobilna na iOS.
    Już pisałem wcześniej w innym wątku:

    "Na dole jest tylko belka z 4 opcjami (strona glowna, wyszukiwarka,
    wsparcie, zaloguj sie). Z tego wszystkiego dziala tylko wyszukiwarka.
    Klikanie wszystkiego innego powoduje tylko bialy ekran. Da sie jeszcze
    wejsc w ustawienia, ale nie da sie wyjsc, bo nie ma zadnego przycisku na
    ekranie".