  • Data: 2012-06-16 20:52:43
    Temat: Re: Alior Sync - co nie działa?
    Od: lolekanabolek <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-06-16 12:56, neoniusz pisze:

    > Podczas robienia tego przelewu wybieram jego kategorie (np. paliwo). Po
    > wykonaniu przelewu kategoria nie jest widoczna i trzeba ją znów ustawiać
    > ręcznie z poziomu menedżera finansów. Kiedy ją ustawię ręcznie to już
    > zostaje.

    pytałem się na czacie o manager finansowy, bo u mnie przy importowaniu
    historii operacji z banku matki, tj. Aliora, nie ściągnęła się historia
    KK. W odpowiedzi usłyszałem, że należy się uzbroić w cierpliwość,
    ponieważ są w trakcie finalizowania wdrażania i na chwilę obecną nie
    wszystko działa. Kiedy bank zacznie na 100% działać sprawnie Pani na
    czacie nie umiała odpowiedzieć.

    --
    pozdrawiam
    Marcin