eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Alior] Zakonczenie Konkursu i premiera reklamy Konta z lokata nocna › Re: [Alior] Zakonczenie Konkursu i premiera reklamy Konta z lokata nocna
  • Data: 2008-11-21 18:55:28
    Temat: Re: [Alior] Zakonczenie Konkursu i premiera reklamy Konta z lokata nocna
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    In news:87od09c4ld.fsf@alfa.kjonca, *Kamil "Jońca"* wrote:

    > Czy konto można zdalnie założyć?
    > Bo jeśli nie to nawet nie wiem czy mi się chce tracić czas dla tej
    > 100-ki KJ

    "Po udzieleniu odpowiedzi na ostatnie pytanie na
    portalu pojawi się pole na wpisanie numeru PESEL, niezbędnego do
    potwierdzenia tożsamości Uczestnika Konkursu podczas otwierania jego
    rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego. Po wypełnieniu tego pola będą
    Państwo mogli otworzyć konto osobiste z lokatą nocną w Alior Banku - zarówno
    bezpośrednio w dowolnym oddziale, jak i przez *Internet* lub *telefon* - i
    otrzymać nagrody konkursowe."

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."