eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior bank pomagał w kradzieży miliarda złotychRe: Alior bank pomagał w kradzieży miliarda złotych
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!peer01.a
    ms1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.am4!peer.am4.highwinds-media.com!
    peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neo
    strada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Alior bank pomagał w kradzieży miliarda złotych
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <59f01a98$0$653$65785112@news.neostrada.pl> <8...@a...kjonca>
    <59f0b5a1$0$646$65785112@news.neostrada.pl>
    <59f171ce$0$651$65785112@news.neostrada.pl>
    <59f22211$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <59f231e1$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
    <59f23dea$0$639$65785112@news.neostrada.pl>
    <59f31ab7$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Fri, 27 Oct 2017 20:50:29 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.0; rv:38.0) Gecko/20100101 Thunderbird/38.5.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <59f31ab7$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 41
    Message-ID: <59f38019$0$15201$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.7.154.199
    X-Trace: 1509130266 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 15201 83.7.154.199:60819
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 3421150019
    X-Received-Bytes: 2990
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:633453
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 27-10-17 o 13:38, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości
    >> Mnie przede wszystkim wkurza to, że skoro po raz drugi dzwoni do mnie
    >> pracownik banku tuż przed "przeładowaniem" lokaty, to nie może to być
    >> przypadek.
    >
    > Idea to wrecz dzwoni "panu sie wkrotce konczy lokata" :-)
    >
    >> Zatem bank nie zachowuje tajemnicy bankowej.
    >
    > Tak niekoniecznie ... bo moze pracownik nic nie wie o lokatach, tylko
    > komputer mu wystawia
    > "Kowalski Jan, lokata mu sie konczy, namowic na nowa".

    Moja lokata się sama wznawia. Problem w tym, ze oni mi alternatywne
    dochodowe interesy proponują.
    >
    > Wiecej nie wie ... naruszyli tajemnice, czy nie naruszyli ?
    > No i to w koncu pracownik, wiec zrozumiale ze pracownik zna/moze znac
    > konta klientow, tylko jest zobowiazany do dalszego utrzymania tajemnicy.

    Pracownik powinien - moim zdaniem - działać w granicach prawa. Skoro nie
    wyraziłem zgody na marketing, a lokatę mam tak ustawioną, że sama się
    wznawia, to po co dzwoni?
    >
    >> Moje wkurzenie
    >> wzmaga to, że pytam tę kobietę, o co jej chodzi, a ona mi opowiada
    >> jakieś bajki o tajemniczych złotych interesach, które tylko ona może mi
    >> przekazać. Nawet inna placówka banku nie. A takie coś już działa na
    >> mnie, jak płachta czerwona na byka. Na odległość to szwindlem śmierdzi.
    >
    > Idea ? Taki styl maja :-)

    Nie. Alior.

    > A czy szwindel ... niekoniecznie. Choc kto wie, moze i szukaja bogatych,
    > ktorzy o drobne 100 tys awanturowac sie nie beda w razie wpadki :-)

    Może. Ale szwindel oczywisty. Szukają jelenia. Opsiałem wcześniej, czemu
    sami w to wierzyć nie mogą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1