eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - brak PIN'ów do kart :/Re: Alior - brak PIN'ów do kart :/
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.g
    iganews.com!postnews.google.com!m12g2000vbp.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Jacek Erazmus <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - brak PIN'ów do kart :/
    Date: Wed, 31 Dec 2008 01:18:20 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 28
    Message-ID: <3...@m...googlegroups.com>
    References: <gje7gv$1nc$1@opal.icpnet.pl> <gje8ol$juf$1@mx1.internetia.pl>
    <gje8ih$2k2$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 129.35.231.1
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1230715101 10858 127.0.0.1 (31 Dec 2008 09:18:21 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 31 Dec 2008 09:18:21 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: m12g2000vbp.googlegroups.com; posting-host=129.35.231.1;
    posting-account=ordtjgoAAACx91fSgXlaKSwiyJE6fkxc
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.2; SV1; .NET CLR
    1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; InfoPath.1),gzip(gfe),gzip(gfe)
    X-HTTP-Via: 1.1 defrqcpc11dbkf6 (NetCache NetApp/6.0.6P2D4)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:467805
    [ ukryj nagłówki ]

    On 30 Gru, 23:49, "jack" <a...@c...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:gje8ol$juf$1@mx1.internetia.pl...
    >
    >
    >
    > > "jack" <a...@c...pl> wrote in message
    > >news:gje7gv$1nc$1@opal.icpnet.pl...
    > > Mialem podobnie , pierwszy pin do debetowki nie chcial dzialac,
    > > generowanie grugiego nic nie pomoglo, bo nie bylo gdzie go odczytac,
    > > zwodzili mnie , ze zobacze w bankowosci intern, albo telefon, albo, ze mi
    > > ktos powie na infolinii, ale zadna z tych opcji nie byla prawdziwa.
    > > Drugiego pinu nie ma sensu zamawiac bo i tak nie ma gdzie go odczytac.
    > > Najlatwiej zastrzec karte, wziac nowa.
    >
    > Zadzwonię jeszcze do bankiera biznesowego w swoim oddziale, bo tam zdaje się
    > jeszcze dbają o klienta ;)

    Ja miałem ten sam problem. Na infolinii odblokowali mi kartę i
    zamówili nowy PIN do odsłuchania . Po 3 dniach roboczył w końcu się
    pojawił. Nie ma opcji wygenerowania kolejnego PINu przez internet.


    --
    Erazmus

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1