  • 1. Data: 2008-12-30 22:31:59
    Temat: Alior - brak PIN'ów do kart :/
    Od: "jack" <a...@c...pl>

    Od miesiąca walczę z Aliorem o wydanie PIN'ów do kart debetowych prywatnej
    Maestro i biznesowej MasterCard Business.

    Po aktywacji kart przez Internet pojawia mi się tylko: Nowy PIN i....
    koniec. Przechodzę z powrotem do zakładki Kredyty i karty i tam nic nie ma o
    możliwości wygenerowania PIN'u.

    Na bankowości telefonicznej słyszę tylko "Usługa czasowo niedostępna".

    Na początku podało mi jeden PIN przez aktywacją, po aktywacji jeszcze inny.
    Niestety jak się okazało w bankomacie oba nieprawidłowe :/

    Co ciekawe bankomat BZ WBK zaproponował obciążenie karty Maestro w PLN lub
    USD mimo, że nie mam konta walutowego... ;) Co jest bardziej korzystne ?

  • 2. Data: 2008-12-30 22:40:14
    Temat: Re: Alior - brak PIN'ów do kart :/
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "jack" <a...@c...pl> wrote in message

    > Co ciekawe bankomat BZ WBK zaproponował obciążenie karty Maestro w PLN lub
    > USD mimo, że nie mam konta walutowego... ;) Co jest bardziej korzystne ?

    USD skoro go nie masz :D.

    MK

  • 3. Data: 2008-12-30 22:45:30
    Od: "jack" <a...@c...pl>

    > "jack" <a...@c...pl> wrote in message

    > USD skoro go nie masz :D.

    A możesz podać przykład jak to wychodzi np. dla kursu 2.90 i kwoty 100 zł ?

  • 4. Data: 2008-12-30 22:45:42
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "jack" <a...@c...pl> wrote in message
> [...]
    > USD mimo, że nie mam konta walutowego... ;) Co jest bardziej korzystne ?

    Mialem podobnie , pierwszy pin do debetowki nie chcial dzialac, generowanie
    grugiego nic nie pomoglo, bo nie bylo gdzie go odczytac, zwodzili mnie , ze
    zobacze w bankowosci intern, albo telefon, albo, ze mi ktos powie na
    infolinii, ale zadna z tych opcji nie byla prawdziwa. Drugiego pinu nie ma
    sensu zamawiac bo i tak nie ma gdzie go odczytac. Najlatwiej zastrzec karte,
    wziac nowa.

  • 5. Data: 2008-12-30 22:49:54
    Od: "jack" <a...@c...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    > ktos powie na infolinii, ale zadna z tych opcji nie byla prawdziwa.
    > Drugiego pinu nie ma sensu zamawiac bo i tak nie ma gdzie go odczytac.

    Zadzwonię jeszcze do bankiera biznesowego w swoim oddziale, bo tam zdaje się
    jeszcze dbają o klienta ;)

  • 6. Data: 2008-12-30 23:10:38
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Krzysztof wrote:

    > nie chcial dzialac,
    > nic nie pomoglo, bo nie bylo gdzie go odczytac,
    > zwodzili mnie , ale zadna z tych opcji nie byla prawdziwa.

    Ten Alior to bank jest czy jakaś gra losowa?

  • 7. Data: 2008-12-30 23:23:53
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    cef napisał(a):

    > Ten Alior to bank jest czy jakaś gra losowa?

    hehehe
    proponuję Aliorowi nowe hasło reklamowe. Skoro wyższa kultura bankowości
    nie zadziałała, to może: Bank dla ludzi o mocnych nerwach :)
    Zrzekam się praw autorskich :P

    PG

  • 8. Data: 2008-12-31 08:06:53
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "jack" <a...@c...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zadzwonię jeszcze do bankiera biznesowego w swoim oddziale, bo tam zdaje
    > się jeszcze dbają o klienta ;)

    Bankierka z oddzialu sama nie wiedziala i takie informacje jej udzielali,
    jako ostatnia porade mialem dzwonienie na infolinie i uzyskanie drugiego
    pinu od pracownika infolinii, ale tam uslyszalem, ze jest to niemozliwe.
    Najprostszym sposobem bylo wziecie karty od reki w oddziale, odczytanie do
    niej pinu przez internet. Sprawdzilem od razu w placowce i sporobowalem
    wyplacic w ich bankomacie, zadzialalo i moge korzystac z debetowki. Ale
    wiem, ze jak komus zablokuje sie pin, to bank go nie odblokuje, bo klient
    nie ma gdzie odczytac tego nowego pinu, jak karta jest juz aktywna.

  • 9. Data: 2008-12-31 09:18:20
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 30 Gru, 23:49, "jack" <a...@c...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomościnews:gje8ol$juf$1@mx1.internetia.pl...

    > Zadzwonię jeszcze do bankiera biznesowego w swoim oddziale, bo tam zdaje się
    > jeszcze dbają o klienta ;)

    Ja miałem ten sam problem. Na infolinii odblokowali mi kartę i
    zamówili nowy PIN do odsłuchania . Po 3 dniach roboczył w końcu się
    pojawił. Nie ma opcji wygenerowania kolejnego PINu przez internet.

    --
    Erazmus

  • 10. Data: 2008-12-31 11:15:13
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > hehehe
    > proponuję Aliorowi nowe hasło reklamowe. Skoro wyższa kultura bankowości
    > nie zadziałała, to może: Bank dla ludzi o mocnych nerwach :)
    > Zrzekam się praw autorskich :P

    prawa autorskie do tego ma Polbank