  • Data: 2011-09-10 20:00:58
    Temat: Re: Alior i lokata 100 dniowa- doświadczenie
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mindek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:988f3e07-a3a2-4e60-8b2f-9f5dbc2b4d47@g9g2000yqb
    .googlegroups.com...
    Nie posiadam konta w banku, ale od 3 dni codziennie wypełniam wnioski
    i kasę przelewam na lokaty. Robię to z polbanku i środki wychodzą
    pierwszą sesją. W pierwsze dwa dni dostawałem potwierdzenia otwarcia
    lokat z jednodniowym opóźnieniem.
    ----

    Zaryzykowałem i przelałem kasę na dwie lokaty pierwsza sesją w piątek z obcego
    banku, nie z Aliora.. Potwierdzenia założenia lokat dostałem dziś tj. w sobotę..
    Lokata założona przez Aliora z data sobotnią 10 września. Czyli dzień
    opóźnienia, ale sobota to u nich dzień roboczy?

    wiatrak