eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior i nowy dowód osobisty... wizyta w placówce banku?Re: Alior i nowy dowód osobisty... wizyta w placówce banku?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!aioe.org!peer02.ams4!p
    eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    From: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <rqt08g$g0b$1@gioia.aioe.org> <5fd20f7c$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Alior i nowy dowód osobisty... wizyta w placówce banku?
    Date: Sat, 19 Dec 2020 13:29:32 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: Avast (VPS 201218-8, 2020-12-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 26
    Message-ID: <5fddf22e$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.79.16
    X-Trace: 1608380974 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31099 89.64.79.16:34458
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2354
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:654739
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Dominik Ałaszewski" <D...@g...pl.invalid>
    napisał w wiadomości news:5fd20f7c$0$517$65785112@news.neostrada.pl...
    > Dnia 10.12.2020 Tomaszek <t...@o...pl> napisał/a:
    >
    >[...]
    > Co ciekawe, popierdółka pt Nest Bank przyjęła w oddziale
    > zlecenie zmiany danych dowodu, wygenerowała makulaturę...
    > i w systemie dalej widnieje stary dowód (minęło już ładnych
    > parę miesięcy). Ale, jako że to popierdółka i nie trzymam
    > tam żadnych poważnych pieniędzy (jedynie zapasowe konto,
    > jako że karta bez żadnych warunków za free), mam to gdzieś.

    Potwierdzam, Nest to ciężki przypadek - w oddziałach przyjmuja
    zlecenia, wydają papierowe potwierdzenia i nic się nie dzieje.
    Kiedyś chciałem dostęp do internetu do konta - najpierw
    nie mogli zrozumieć, że nie odzyskanie czy aktywacją
    ale w ogóle wcześniej dostępu nie było. Potem znienacka
    zażądali telefonu na który ma przyjść SMS (skąd do diabła
    można wiedzieć, że do banku idzie się z telefonem? -
    idzie się z dok. tożsamości). Kilka jeszcze telefonów do
    oddziału z przypomnieniem nr sprawy - porażka.
    Ale przynajmniej potwierdzili, że listem polecnym można
    zamknąć u nich konto.

    Arek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1