    From: "yoss" <y...@s...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior i pomocni fachowcy - nie działa
    Date: Thu, 7 Oct 2010 09:25:23 +0200

    Wczoraj poświęciłem 1h na przeczytanie OWU D.A.S. (Ubezpieczenie pełne,
    takie
    od kodeksu karnego, przez NW po nieruchomość). Też sporo "fajnych" wyłączeń,
    zasadzie mogą wypiąć się na wszystko.

    Ktoś ich testował?

    Ja testuje od paru lat i musze przyznać ze ich skuteczność jak juz przyjdzie
    co do czego jest wyśmienita, tzn pismo do AUTO VIVA w sprawie niewykonanej
    usługi, podziałało na serwis VW jak płachta na byka, zrobili wszystko bez
    zbędnego gadania, także dwie sprawy w sądzie (za prędkość) z policja i
    strażą miejską poprowadzili też bez zarzutu (aż sam się zdziwiłem ze jestem
    taki pokrzywdzony ;-) Z tym, że akurat takie sprawy nie prowadzi sam DAS
    tylko kancelarie wynajęte przez nich. Byłem tez naocznym świadkiem
    załatwienia sprawy z Link4 chociaż mnie to nie dotyczyło osobiście. Tyle
    miodu.

    Teraz łyżka dziekciu... za te pieniądze (ja płace rocznie 242 zł) i tyle lat
    bycia ich klientem (niespecjalnie ich wykorzytującym) spodziewałbym się
    obniżenia składki, tak więc z koncem umowy wypowiadam ją (tu "kruczek" w
    umowie trzeba wypowiedzieć chyba na 60 dni wczesniej bo inaczej umowa
    przedłuża się automatycznie.
    Kolejny minus... na ich infolinii "prawnej" zatrudniają chyba studentów
    prawa a nie prawników bo udało im się dwa razy wprowadzić mnie w błąd.
    To tyle moich doświadczeń, ja rezygnuje głownie ze wzgledu na cenę, bo
    pojawiła się juz ich konkurencja sporo tańsza.