    From: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior i rachunek na firme
    Date: Wed, 30 Sep 2009 06:45:53 +0200

    scream wrote:
    > Wybierz inny bank. Zalozylem konto firmowe w Aliorze i poki co zadowolony
    > nie jestem.
    > [...]

    IMHO podstawową zaletą Aliora jest autodealing.

    Przy przychodach z zagranicy już ta jedna usługa, ze względu na kursy
    wymiany w okolicach międzybankowych i brak limitów kwotowych, równoważy
    wady. Przelewy walutowe przychodzące również działają jak należy
    (przelewy swiftowe wysyłane gdzieś tak do 12:00 EDT rano są już
    zaksięgowane na rachunku).

    Z wad dorzucę może jeszcze chorą procedurę dotyczącą przelewów
    walutowych wychodzących. Z tego co pamiętam to przelew "zwykły" zaczyna
    się wykonywać dopiero po dwóch dniach roboczych od złożenia dyspozycji.
    Oczywiście można wybrać wersję ekspresową (i za nią zapłacić).
    Mają też dziwną politykę dotyczącą informacji o kosztach banków
    pośredniczących (o czym pisałem kilka dni wcześniej).

    Reszta (z wyłączeniem produktów kredytowych - nie miałem okazji
    sprawdzić) działa w miarę bez zastrzeżeń, chociaż bez wodotrysków.

    Piotrek