  • Data: 2008-11-12 21:07:23
    Temat: Re: Alior i sumowanie limitow kart
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Owszem, to samo w Raiffeisen. Pani powiedziała żeby wpisać 11k i razem się
    > z tego pośmialiśmy (naturalnie poza tą salką gdzie byłykamery). W Alior
    > też wpisałem prewencyjnie 11k.

    Ona sie smiala, a Ty podpisales dokument :-) Tak, wiem ze to male ma
    znaczenie... teraz.

    > Nie planuję problemów a jeśli już to całkowite, czyli biorę cały
    > wypracowany przez lata limit i tyle mnie widziano. Tej opcji zatem nie ma
    > sensu brać pod uwagę. :-)

    Chyba, ze np. ktos sklonuje karte i wyciagnie limit za Ciebie. Wtedy mozesz
    zlozyc reklamacje, a bank moze sie zastanowic jak to sie stalo, ze np. zawod
    wykonywany to kasjer hipermarketu, a dochod deklarowany 11k :-))

    Spoko - dzieki za info.