eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior i wniosek o KK › Re: Alior i wniosek o KK
  • Data: 2009-01-22 09:55:35
    Temat: Re: Alior i wniosek o KK
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 22 Jan 2009 10:37:05 +0100, top napisał(a):

    > A z drugiej strony, to skąd taki pracownik banku dzwoniąc do firmy wie z
    > kim rozmawia ? Ciekawe czy jak ktoś poda we wniosku swój numer firmowy i
    > pogada z dzwoniącym bankowcem jako "księgowa" to on się jakoś połapie

    Najczęściej po tym, że telefon powinien nastąpić po pisemnym upoważnieniu
    od pracownika. U mnie jest tak, że kopia zostaje w kadrach, oryginał
    idzie do banku. Jak dzwonią z banku, kadrowa sięga do akt osobowych
    pracownika i widzi, czy dany pracownik prosił ją o jakieś zaświadczenie i
    czy jest tam klauzula o zgodzie na sprawdzenie.

    Poza tym potwierdza słowami tak/nie, czyli człowiek z banku czyta dane i
    pyta czy to prawda.

    Oczywiście czy to naprawdę dzwonią z banku, a może z konkurencji -- nie
    będzie wiedziała. Ale przypadku w tym, że jest zaświadczenie do banku X i
    telefon z banku X większego być nie może.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1