  • Data: 2009-11-10 18:01:19
    Temat: Re: Alior i wznowione Maestro?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Olgierd" <n...@n...problem> wrote in message
    news:pan.2009.11.10.14.36.36@rudak.org...

    > W Aliorze?
    > Ja mam obecnie 2 takie same karty kredytowe (takie same, tj. jedna
    > "stara" oraz druga wznowiona), ta pierwsza jest jeszcze ważna do końca
    > miesiąca (i nie jest widoczna w systemie), ta druga jest już widoczna i
    > jest aktywna.

    Z Maestro powiedzieli mi na infolinii, ze stara mozna uzywac do konca
    terminu. W systemie, aktywnosc tej nowej karty znikla (wczoraj byla aktywna)
    i jest nieaktywna i nie mozna bedzie jej aktywowac przez net tylko na
    infolinii. Starej nie ma w systemie, takze np. nie moge jej zastrzec, itp,
    czyli jest a jakoby jej nie bylo. Mysle, ze z kredytowymi jest podobnie.
    Alior wyznacza 'nowe' standardy bankowosci.