  • Data: 2009-10-22 06:37:18
    Temat: Re: [Alior] internetowy wniosek o KK
    Od: spammtrapp <g...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof pisze:
    > Ktos z banku kontaktuje sie z toba telefonicznie, wypytuje o dodatkowe
    > rzeczy potrzebne do wypelnienia wniosku, potem ten wniosek ok. 1-dzien
    > jest rozpatrywany, masz ponowny telefon i wtedy dopiero idziesz do
    > oddzialu podpisac umowe, jak faktycznie przyznaja ci te karte.(musisz
    > pokazac dokumenty o zrodle dochodu oraz wplywy z tego zrodla na rach.
    > bankowy)

    Nie,nie... Owszem, kontaktuje sie telefonicznie ale o nic nie pyta tylko
    zaprasza do biura. W terminie w ktorym Ci pasuje go nie bedzie ale jak
    juz dotrzesz do biura to okaze sie ze jest tylko nie dla klientów.
    Pozniej musisz wypelnic stosik formularzy podajac pensje brutto, pensje
    netto, rozmiar buta i kolor noszonych majtek. Co dalej niestety nie wiem
    bo na tym etapie sobie odpuscilem. Aaaaa i wez sobie wczesniej nervosol
    albo cos i zarezerwuj sporo czasu...
    Reszta tutaj:
    http://tinyurl.com/ykgo69c