  • Data: 2011-09-06 21:06:29
    Temat: Re: Alior jeszcze raz - ktoś kto założył lokatę.
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 04 Sep 2011 15:15:20 +0000, napisał(a):

    > Czy ktoś kto założył lokatę 100 może potwierdzić następujące fakty:
    >
    > 1. We wniosku od początku nigdy nie podawało się kwoty i można przelać
    > ile się chce w przedziale 1000-ok. 14000?
    >
    > 2. Czy to normalne, że po złożeniu kilkudziesięciu wniosków nie dostałem
    > na email ani jednego potwierdzenia złożenia wniosków? Pisaliście coś o
    > jakiś pdfach z numerami kont, jak długo na nie czekaliście?
    >
    > I jedna uwaga, te wnioski da się też składać masowo, ale nie tak łatwo
    > jak u Czarneckiego.

    Ja dzisiaj założyłem na próbę jedną lokatę przez www a jestem klientem
    Aliora. Powiadomienia na maila przyszło szybko w kilkanaście minut o ile
    dobrze pamiętam.
    Lokatę musiałem założyć z komputerem z systemem Windows, bo pod Linuxem
    za cholera nie chce przyjąć polskich znaków diakrytycznych, pod Windowsem
    zresztą też był problem ale przynajmniej działało wklejenie.

    Xenocide