    From: Michal <m...@n...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior- kilka konkretnych pyta?
    Date: Sun, 19 Jul 2009 23:59:33 +0200

    Wemif pisze:

    > Też tak miałem kilka razy, że sprzedawca włożył chipem, stwierdził, że nie
    > działa i przeciągnął pasek. Nie wiedziałem dlaczego, ale może być taki sam
    > powód.
    >
    > a.
    Jak często miało takie coś miejsce? Czasem jest tak, że terminale mają
    swoje czytniki już nieco zużyte... Mam wrażenie, że przerysowany czy
    jakkolwiek uszkodzony chip dawałby taki objaw bardzo często (tj ponad
    50% przypadków). Z kartą m też się czasami zdarza (choć raczej rzadko).

    Jak wygląda sprawa niezawodności samych autoryzacji? Zdarzyło się komuś,
    że ze względów niewiadomych, transakcja nie przeszła?

    Póki co jeszcze nikt się nie wypowiedział o tym czy i jak Alior
    informuje o ewentualnych przerwach w dostępie do usług czy autoryzacji
    kart (tutaj mbank spisuje się znakomicie i o wszystkim zawsze wiadomo-
    chociaż czasami późno :D ). Mam nadzieję, że wątek posłuży tez innym.

    --
    Michał