    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior- kilka konkretnych pytań
    Date: Sun, 19 Jul 2009 14:19:28 +0200

    "Michal" <m...@n...org> wrote in message
    news:h3uvlt$jjq$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    Witam

    Jako iż oferta Aliora wydaje mi się lepsza (dla mnie) niż mbankowa
    (gdzie dotychczas skupiałem swoje finanse), stwierdziłem, że spróbuję
    tam szczęścia, zwłaszcza w kontekście trwającego konkursu promocyjnego ;)

    Mam kilka wątpliwości, które chciałbym wyjaśnić tutaj na grupie, z
    klientami Aliora (ależ skąd, nie podejrzewam pracowników o
    nieobiektywność ;) )

    na poczatku mialem problem z debetowka, pierwszy pin, ktory odczytalem w
    systemie trans. nie chcial dzaialac. Nikt nie wiedzial jak ten pin zmienic,
    odsylali mnie na infolinie itd, ale nie bylo zadnej opcji, zeby ten pin
    zmienic. Po dwoch tygodniach, dalem sobie spokoj i wzialem nowa karte, pin
    zadzialal i teraz uzytkuje do wyplat z bankomatow, generalnie bez problemu.
    System odnosnie kart jest niedopracowany i chyba nic nie zrobili w tej
    materii, zeby pin zmienic samemu w internecie, teraz tylko platna zmiana w
    bankomatach Aliora. Kursy sa moze troche gorsze od BRE, kursy dla dewiz
    dotycza operacji bezgotowkowych. jezeli duzo placisz w obcej walucie to
    mozesz ja tanio kupic np w kantorze, wplacic na konto walutowe, wyrobic
    sobie karte do tego rachunku walutowego. A i jeszcze, jak nic sie nie
    zmienilo to karta maestro nie zaplacisz w internecie, ale wprowadzili debit
    paypass mastercard i ta mozesz placic w sieci.