    From: "mareK" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - konto nocą wychodzi 8% miesięcznie
    Date: Thu, 20 Nov 2008 18:18:07 +0100

    Użytkownik "Bogdan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gg4231$7jf$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam.
    > Pierwsza połowa środków 5% na koncie osczczędzającym w Alior.
    > Druga połowa środków 11% na overnigtach w Alior.
    > Miesięczna średnia 8% z obu lokat.
    > Czy mam rację?.
    > Nie odbierają telefonów na 9502.
    > Czy ktoś to potwiedzi.
    > Pozdrawiam
    > Bogdan

    Przelewy automatyczne na lokate nocna tylko z rachunku oszczędnościowego
    0,1%.
    11% reklama, a rzeczywistość 0,1% + 11% /2 =5,6%, to też nie jest tak źle
    jak na rachunek avista.

    Telefony odbierają ,ale coraz dłużej trzeba czekać i informacje są czasami
    sprzeczne u tego samego konsultanta w tej samej rozmowie.

    Np:
    1\Na pytanie czy mogę otworzyć rachunek przed końcem konkursu i dostać
    100zł, pierwsza odpowiedź nie,
    po konsultacjach 2 minutowych, nadal nie, bo w regulaminie jest, trzeba
    otworzyc nie później niż do 30 dni od zakończenia konkursu.
    Na uwagę, że otwarcie przed końcem konkursu spełnia ten warunek i regulamin
    jest jedyną podstawą, po konsultacjach 6 minutowych, tak mam racje, konto
    mozna otworzyć wcześniej, nie strace 100zł.

    2\Czy moge lokate rekomendacyjną założyć bez wpłaty gotówki i zrobić póżniej
    przelew, pierwsza odpowiedź, tak oczywiście, po konsultacjach 2 minutowych
    niestety nie, trzeba gotówke, bo po załozeniu konta nie będę juz nowym
    klientem, po konsultacjach 5 minutowych, można założyć rachunek
    oszczędnosciowy i w ciągu 5 dni przelac na niego pieniądze i założyć
    rekomendacyjną i będę wtedy nowym klientem.

    Poprosiłem o potwierdzenie ostatnich wersji mailem i na razie - czekam, ma
    to jeszcze dziś nastąpić.

    Pzdr
    mareK