eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - ku przestrodzeRe: Alior - ku przestrodze
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - ku przestrodze
    Date: Sat, 25 Sep 2010 13:04:41 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 28
    Message-ID: <i7kk87$bu8$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <i7e27b$nk4$1@inews.gazeta.pl> <i7ev8u$2caf$1@news2.ipartners.pl>
    <6...@g...googlegroups.com>
    <a...@q...googlegroups.com>
    <3...@y...googlegroups.com>
    <i7j0tg$ou1$1@inews.gazeta.pl>
    <f...@e...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1285411911 12232 87.239.217.30 (25 Sep 2010 10:51:51 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Sep 2010 10:51:51 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <f...@e...googlegroups.com>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:536917
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:fd564392-5fb2-477d-8e3f-b58c39384971@e3
    4g2000prn.googlegroups.com...

    > Umozono. A wracajach to tematu dzisiejszym rankiem przywital mnie
    > radosny mail z Aliora ;)
    >
    > Alior Bank ponownie liderem jakości (Sprawdź nowe korzyści!) [...]
    >
    > W głównej kategorii "Najlepszy bank detaliczny" Alior Bank okazał się
    > bezkonkurencyjny pod względem wszystkich badanych cech: placówek,

    Phi. Ja tam mam równie dobre wiadomości na temat Multibanku '-)

    http://www.multibank.pl/co_nowego/aktualnosci?_a=503
    85

    "MultiBank po raz trzeci został liderem jakości obsługi w kategorii "Banki"
    w rankingu konsumenckim Jakości Obsługi 2010

    84 procent klientów jest zadowolonych z obsługi oferowanej przez bank. Jest
    to wynik o 40 procent lepszy od ogólnopolskiego wskaźnika obsługi w branży
    finansowej.

    Laureaci Godła Jakości Obsługi 2010 to firmy, które zostały wybrane przez
    2-milionową społeczność konsumentów jako najbardziej przyjazne klientom,
    prezentujące najwyższe standardy jakości obsługi zarówno w swoich branżach,
    jak i na tle ogólnopolskiego wskaźnika jakości obsługi."


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1