  • Data: 2008-11-06 20:09:54
    Temat: Re: Alior ma nowa strone
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    czw, 06 lis 2008 o 20:34 GMT, Szymon napisał(a):

    > Dokladnie. A karty wydaja nawet z limitem 80.000zl. Przy czym do tej pory
    > banki raczej nie promowaly przelewow (niech no ktos mi znajdzie te opcje na
    > stronie Getin czy w ich TOiP), a tu wprost w FAQ zachecaja do przelewu na
    > lokate overnight.

    Nie wiem jak Ty tam wyczytales to, nie ma tam nic takiego, jest ze placisz
    za rachunki przelwami z kartym, a niewykorzystane pieniadza przelewasz na
    lokoate, nie ma nic o przelewaniu z karty na lokate...

    Jedyna zagadka, czy mozna przelwac pieniadze na dowolne konto, czy tylko za
    rachunki...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ In a museum in Havana, there are two ]
    [ Ekg: #3781111 ][ skulls of Christopher Columbus, ]