  • Data: 2008-11-07 18:00:00
    Temat: Re: Alior ma nowa strone
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:db9e0671-d3e5-4b69-a7ab-97eef65ff045@k36g2000pr
    i.googlegroups.com...

    Do nazwy stanowiska się można przyzwyczaić, pewnie niedługo inne banki
    mogą pójść w ślad za Aliorem i tak jak kiedyś referentów ds. obsługi
    klienta zaczęto nazywać bezradcami klienta indywidualnego, to czemu
    nie bankierzy mają nas obsługiwać, przepraszam opiekować się czy tam
    doradzać?

    W sumie może to i rzeczywiście fajne. Pewnie robili jakieś badanie focusowe
    na te nazwy. Czytasz "bankier" i podświadomie spodziewasz się jakiegoś
    tłustego jegomościa z cygarem i w spodniach w paski, a tymczasem po drugiej
    stronie fajna i niegłupia dziewczyna. Ma to pewien urok.

    Sformułowanie "klient zamożny" też w sumie takie trochę jakby jajcarskie.
    Pierwsze wrażenie miałem nienajlepsze, ale teraz już chyba nie mam takiego.

    marekz