  • Data: 2009-09-18 08:41:23
    Temat: Re: Alior obniża oprocentowanie lokaty nocnej z 8% na 5%
    Od: luc <b...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Wrz, 10:09, Krzysiek <k...@o...pl> wrote:

    > Sama świadomość, że nie muszę szukać bankomatu jest warta świeczki,
    > generalnie przy jednej wypłacie w miesiącu "bez szukania" jest się do
    > przodu,
    > a ja nie lubię nosić gotówki - wolę wypłacić małe kwoty a częściej
    >
    > (dodatkowo w porównaniu z większością innych RORów tutaj środki
    > czekające na wypłatę są oprocentowane)

    U mnie załatwia to Polbank, bo mam dość ładne pokrycie bankomatami
    eurobanku miejsc, w których zazwyczaj przebywam, a że karta podpięta
    do konta oszczędnościowego, więc jakieś kilka groszy w m-cu sie
    uzbiera ;-) Ale jestem uwiązany do euronetu, więc jakiś większy wyjazd
    wiąże się z wypłatą paru stówek na 'wszelki wypadek'.

    pzdrwm
    luc