eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior odciął mnie od moich pieniędzy....Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....podczas zapowiedzianej przerwy technicznej
    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior odciął mnie od moich pieniędzy....podczas zapowiedzianej
    przerwy technicznej
    Date: Sun, 25 Jan 2009 15:13:09 +0100

    On Sun, 25 Jan 2009 05:49:39 -0800 (PST)
    szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Barto, manipulujesz. Intormacja po pierwsze nie była na stronie
    > dostępnej dla wszystkich , tylko pojawiała się w momencie próby
    > logowania. Nie każdy loguje się codziennie. Po drugie, co jest
    > istotniejsze, info mówiło wyłącznie o niemożności LOGOWANIA sie do
    > systemu w godzinach 22.00 -3.00. Niemożności logowania do systemu !!!
    > Nie zaś niemożności wypłaty środkow z bankomatu, ani co śmieszniejsze,
    > możliwości złożenia reklamacji w tej materii. NIe jestem
    > informatykiem, mam gdzieś to, co wyprawiają z systemem, natomiast
> [...]

    Ale ja niegdzie przecież nie napisałem, że Alior nie dał ciała ot
    chociażby po Twoim telefonie na partyline powinieneś takie info
    otrzymać, jakie ja otrzymałem, wtedy przynajmniej byś wiedział czy
    masz w ogóle szansę na wypłatę czy nie.
    Co do info na stronie logowania to chyba w każdym banku jest taka
    pratyka i generalnie większa szansa, iż zalogujesz się do konta niż
    odwiedzisz główną stronę banku. O fakcie widoczności lub niewidoczności
    też się przecież wypowiedziałem - też nie zwracam już na to uwagi, bo
    przerwa jest ostatnio co tydzień mniej więcej w tym samym czasie.

    Zgodzisz się jednak ze mną, iż jeżeli coś się dzieje w banku, nawet jak
    napisali, że będzie działać ok, to należałoby zachować tak zwaną zasadę
    ograniczonego zaufania.
    I tak jak napisałem prawa Murphego są nieugięte, niestety ;)

    Kiedyś w Multi wpłacałem pieniądze przez wpłatomat, kolega musiał ratę
    kredytu za coś tam spłacić i mnie poprosił. Wpłatomat wywalił error,
    Pani na pratyline przyjęła reklamację z terminem rozpatrzenia 30 dni
    (kasa wróciła po 9 czy 11 dniach, już nie pamiętam) a ja byłem, jak to
    się mówi, "goły w ryj", na szczęście była dopiero 8 rano w piątek. Kasę
    jakoś skombinowałem a bank zmieniłem.

    Xenocide