    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 11 Feb 2013 14:07:49 -0800 (PST)
    Subject: Re: Alior - oplata za prowadzenie konta
    From: n...@g...com

    On Monday, February 11, 2013 6:45:31 PM UTC+1, FTX wrote:
> [...]
    aktywnych

    > Klientów, jak i do zachęcania Klientów do wyboru Alior Banku, jako "głównego
    banku". Od

    > 1.11.2012r. dla Klientów, dla których Alior Bank nie jest "głównym bankiem", opłata
    >
    > miesięczna za prowadzenie konta osobistego oraz konta w programie Lotos Navigator
    została

    > podwyższona do 8 PLN. Informacja o nowej TOiP została udostępniona 28.09.2012r. we
    >
    > wszystkich ogólnodostępnych źródłach, tj. na stronie internetowej Alior Banku, w
    Systemie

    > Bankowości Internetowej oraz w Oddziałach Alior Banku, a także na wyciągach z
    rachunków

    > generowanych na koniec września.

    > Mając na uwadze przedstawione wyjaśnienia, przekazujemy że nie znajdujemy
    >
    > podstaw do zwrotu reklamowanej opłaty.
    >
    > Mamy nadzieję, że przedstawione informacje będą dla
    >
    > Pana wystarczające.
    >

    > Z poważaniem,
    >
    > Zespół Alior Bank"
    >

    > Wedlug regulaminu Alior Banku:
    >

    > "4. Zmiany stawek opłat i prowizji będą podawane do wiadomości Posiadacza rachunku
    za pośrednictwem poczty, poprzez

    > Kanały Elektroniczne lub, w formie elektronicznej na adres mailowy podany przez
    Posiadacza."

    > Teraz pytanie:
    >

    > Nie otrzymalem nowego regulaminu za posrednictwem poczty i w formie elektronicznej
    na adres mailowy.

    > Na konto nie logowalem sie od od czerwca badz lipca, gdyz nie jest to konto glowne
    i nie mialem mozliwosci aby informacje o nowej wiadomosci zauwazyc.

    > Nie otrzymalem rowniez zadnego smsa, listu, maila informujacego mnie o nowej
    wiadomosci w panelu uzytkownika.

    > Nie mam obowiazku logowania sie codziennie na konto.
    >
    > Moim zdaniem Alior Bank wybral niekorzystny z punktu widzenia klienta sposob
    poinformowania o nowych stawkach oplat i prowizji.

    > Co zrobic w zwiazku z wyzej wymieniona sytuacja?
    >

    > Pozdrawiam

    nie placic!!!
    zaden bank NIE MA PRAWA pobierac oplat jesli nie zostales wczesniej o tym
    powiadomiony.Musisz byc powiadomiony listem lub e-mailem i nie moze byc to drobnym
    drukiem na koncu ze wprowadzamy oplaty - tematem listu musi byc wyrazna informacja o
    oplatach lub musi byc napisane na samym poczatku. od tego czasu masz miesiac czasu
    aby zerwac umowe / zamkniecie konta bez zadnego placenia. mi naliczyli 16 PLN ale nie
    musialem placic. powiadomienia o naliczeniu oplat wyslane zostaly dopiero... pod
    koniec grudnia a bank wprowadzil oplaty duzo wczesniej - jest to niezgodne z prawem
    wiec nie musisz nic placic. podobna sytuacje mialem w innym banku cwaniaczki tez
    wprowadzili oplaty nie dajac czasu na zerwanie umowy, w tym przyapdku tez anulowano
    wszelkie oplaty.