    From: xbartx <b...@h...net>
    Subject: Re: Alior - po miesiacu od wniosku o KK
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: 16 Dec 2008 23:04:05 GMT

    Dnia Tue, 16 Dec 2008 12:36:00 +0000, Wemif napisał(a):

    > Powoli mija miesiąc od złożenia przeze mnie wniosku o KK (...)

    Coś mi się wydaje, że dostali prikaz aby jak najmniej wydać tych kk z
    darmowymi przelewami ;) albo może tak jak napisał MarekZ nie mają za dużo
    depozytów, bo to chyba mało logiczne aby takie cyrki odstawiać przy
    przenoszeniu karty, czyli de facto przejmowaniu klienta innego banku.
    (Taki Rajfi albo Mille przywitałby z otwartymi rękami)

    Xenocide