    From: w...@a...pl (Wemif)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - po miesiacu od wniosku o KK
    Date: Wed, 17 Dec 2008 09:42:48 +0000 (UTC)

    RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > napisz im, że bank w którym miałeś kartę nie wystawia takich zaświadczeń
    > oraz że wszystkie dane (spłata, obroty itp...) są wyszczególnione na
    > dostarczonych zestawieniach transakcji ;-)

    Już wiem, że chcą coś co się nazywa "Opinia bankowa o współpracy".
    Co ciekawe 'przenoszę' dwie karty - miała być najpierw suma limitów
    plus 30%, teraz już wychodzi, że będzie poniżej sumy limitów (tak
    wychodzi z PIT i innych ich obliczeń). Stosunek limitów przenoszonych
    kart to 1:5. 'Opinie' chcą z tego banku, gdzie mam dotychczas
    pięciokrotnie niższy limit. Czy oni nie zwariowali?!?

    Gdybym przenosił jedną kartę (tę z wyższym limitem) to by pewnie
    takiego oswiadczenia nie chcieli.

    W ogóle przenoszenie kart w momencie gdy trzeba i tak przynosić wszystkie
    inne zaświadczenia to co to za przenoszenie? Przecież to się niczym nie
    różni od wyrabiania nowej karty!

    a.