    From: Brzezi <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - prowadzenie rachunku - 7 zl
    Date: Thu, 5 Feb 2009 12:37:07 +0100

    czw, 05 lut 2009 o 11:53 GMT, pwz napisał(a):

    > interwencję w tej sprawie. Ze względów bezpieczeństwa niestety nie ma
    > możliwości, aby rozwiązać tą kwestię droga mailową.
    > (...)"
    > Od kilkudziesięciu minut staram się połączyć z infolinią i... staram się :-\
    > pwz

    Droga majlowa przez infomaila(linie) nie da rady :), ale jezeli masz
    opiekuna osobistego w banku, to ja jak do tej pory nie mialem nigdy
    problemow zeby zalatwic sprawy mailowo lub telefonicznie bez czekania na
    infolinie.

    Najczesciej jezeil mam jakis pilny problem to dzwonie do opiekuna, przedstawiam
    moj problem w 30 sekund i slysze: "dobrze, to ja sie zarez zorientuje i
    ustale dlaczego wystapil problem i oddzwonie do pana za chwile", dzieki
    czemu nie musze wisiec na infolinii pol godziny... :) dla mnie to jest
    wlasnie wyzsza kultura bankowosci, jak dla mnie to jestem bardzo zadowolony
    :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 12:28:28 up 3:16, 3 users, load ]