eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior - prowadzenie rachunku - 7 zlRe: Alior - prowadzenie rachunku - 7 zl
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews.com!nntp.g
    iganews.com!postnews.google.com!a12g2000pro.googlegroups.com!not-for-mail
    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - prowadzenie rachunku - 7 zl
    Date: Thu, 5 Feb 2009 03:53:44 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 39
    Message-ID: <d...@a...googlegroups.com>
    References: <gmcl4c$1mo$1@inews.gazeta.pl> <gmeges$fq5$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@l...localdomain>
    NNTP-Posting-Host: 195.182.52.75
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1233834825 12356 127.0.0.1 (5 Feb 2009 11:53:45 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 5 Feb 2009 11:53:45 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: a12g2000pro.googlegroups.com; posting-host=195.182.52.75;
    posting-account=7DTsDAoAAAC1lvNiNV8hHAj-HnhX3qQC
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; Mozilla/4.0
    (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1) ; SLCC1; .NET CLR
    2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:473086
    [ ukryj nagłówki ]

    On 5 Lut, 12:37, Brzezi <b...@g...com> wrote:
    > czw, 05 lut 2009 o 11:53 GMT, pwz napisał(a):
    >
    > > interwencję w tej sprawie. Ze względów bezpieczeństwa niestety nie ma
    > > możliwości, aby rozwiązać tą kwestię droga mailową.
    > > (...)"
    > > Od kilkudziesięciu minut staram się połączyć z infolinią i... staram się :-\
    > > pwz
    >
    > Droga majlowa przez infomaila(linie) nie da rady :), ale jezeli masz
    > opiekuna osobistego w banku, to ja jak do tej pory nie mialem nigdy
    > problemow zeby zalatwic sprawy mailowo lub telefonicznie bez czekania na
    > infolinie.
    >
    > Najczesciej jezeil mam jakis pilny problem to dzwonie do opiekuna, przedstawiam
    > moj problem w 30 sekund i slysze: "dobrze, to ja sie zarez zorientuje i
    > ustale dlaczego wystapil problem i oddzwonie do pana za chwile", dzieki
    > czemu nie musze wisiec na infolinii pol godziny... :) dla mnie to jest
    > wlasnie wyzsza kultura bankowosci, jak dla mnie to jestem bardzo zadowolony
    > :)
    >
    > Pozdrawiam
    >         Brzezi
    > --
    > [    E-mail: b...@g...com ][     brzezi:~# uptime                         ]
    > [       Ekg: #3781111         ][      12:28:28 up  3:16,  3 users,  load      ]
    > [ LinuxUser: #249916          ][      average: 0.19, 0.14, 0.10               ]

    Potwierdzam - ja mailowo atakuje swoja "bankierke" i generalnie duzo
    spraw moge zalatwic/wyjasnic. Ew. telefonicznie [chociaz to czesciej
    ona dzwoni]. Ostatecznosc to wizyta w oddziale. na infolini nic nie
    zalatwialem jeszcze, mailowo z bankiem jako bankiem tez nic.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1