    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior - prowadzenie rachunku - 7 zl
    Date: Fri, 6 Feb 2009 15:02:06 +0100

    "Szymon" gmcoma$iv3$...@m...internetia.pl

    > A co mają odpisać
    > "uznajemy reklamację, oddajemy 7 zł i po problemie" :-)

    Ja kiedyś zareklamowałem niesłusznie pobraną opłatę w PKO bp (dzisiaj
    PKO BP SA) -- kobieta zrobiła się czerwona, zmieszała się, przeprosiła
    mnie i zapytała mnie, dlaczego zgłaszam takie coś dopiero wówczas, gdy
    ,,skaczemy sobie do oczu'' (bo akurat wówczas prowadziłem z nimi wojnę
    o coś innego) przeprosiła (zrzuciła winę na prawosławnych, ;) czyli na
    Greków, głównie ;) na ZORBĘ) i pieniądze natychmiast wróciły na moje konto.

    -=-

    IMO ci z Alior powinni natychmiast oddać, przeprosić i dać jakiś gratis jako
    zadośćuczynienie.

    -=-

    O co toczyliśmy (pod górę?) wojnę -- ja i PKO bp? O czeki. O czeki, które
    mi do niczego nie były potrzebne. O czeki, które kosztowały mnie. Centrala
    przyznała mi rację i zaproponowała szybką akcję, ale zaczepiłem się (pismami
    oczywiście -- spór był prowadzono także, a raczej głownie na piśmie) o oddział
    regionalny i decydenta mego oddziału zmiękła... Niestety nie do końca, bo mi
    zaproponowała złożenie oświadczenia sprzeczne z prawdą.. I tu nagle,
    niespodziewanie nastąpiła interwencja niebios -- zlikwidowano czeki
    w ogóle w tym banku...

    BOŻE!!! NA KROK OD ZWYCIESTWA, BO CENTRALA BYŁA GOTOWA JUŻ NA ZRZUCENIE BOMBY
    TERMOJĄDROWEJ...

    Nie pamiętam, ile czasu toczyliśmy ten spór (przynosiłem pisma do banku; bank odsyłał
    do mnie
    Tradycyjną Pocztą Polską) ale że bank odpowiadał po dwóch tygodniach (ja po dwóch
    dniach)
    mogło to trwać parę miesięcy... W sporze pomagali mi profesjonaliści -- spece z
    wydawnictwa
    (korygowali ortografię, gramatykę, a nawet styl oraz coś jeszcze) i spece od prawa...

    Bankierka nie miałaby żadnych szans nawet wówczas, gdyby nie myliła się, a popełniała
    błędy tak smutne, że aż przykro się robiło ,,postronnym'', którzy kibicowali nie jej,
    ale mnie. Na swoją obronę miała ,,modlitwę'', czyli (akurat u niej) przekleństwa --
    Anna
    Błędowska (jeśli dobrze pamiętam nazwisko) śmieszyła mnie tylko tym swoim
    przeklinaniem. :)
    Jakby dmuchnięciem astmatyka :) taranować wieżowce...

    Tak sobie teraz myślę, gdy przypominam ten spór, czy w Mille nie widzę kobiety, która
    kiedyś pracowała w Regionalnym PKO bp... Zapytam dzisiaj, gdy zabiorę efekty
    licytacji...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'