  • Data: 2009-04-18 18:15:31
    Temat: Re: Alior - przeniesienie KK
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On Apr 10, 10:49 pm, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Do 10 tys. też takie obstrukcje czynią? Cyrk -- w każdym oddziale inaczej.

    Mnie nie czynili - trzy wyciągi i oświadczenie o dochodach; pytałem
    zresztą i wg gościa z obslugi 10 tys. jest właśnei kwotą graniczną -
    być może powyżej niej zmienia się procedura.

    Jedyny problem to to, że wydrukowane uprzednoi wyciągi mailowe z np.
    mbanku nie pasowały (ew. była możliwość zalogowania się do mbanku i
    wydrukowania ich na miejscu). Tu znowu zgrzyt, bo mbankowych wyciągów
    z poziomu systemu transakcyjnego wydrukować się nie da; pomogło
    podejście hybrydowe tzn. zalogowanie się (na szczęście miałem
    notebooka i zasięg 3G w komórce + weryfikacja wydruków ze stronami).

    mucher