  • Data: 2009-04-18 21:20:27
    Temat: Re: Alior - przeniesienie KK
    Od: "eg" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zdecydowanie bzdura. Karta jest OK, system lepszy niż wiele innych.

    akurat, tylko, ze wyswietla bzdurne informacje, np. dostalem wyciag za okres
    kiedy jeszcze nie mialem karty i jeszcze na dokladke mam splacic 20 zl za
    ten okres (minimalna splata), suma blokad na karcie ciagle zero (no chyba ze
    wszystkie transakcje ktore wykonuje sa gratis od alior banku? ) itd. itd.
    moze jestem dziwny, ale lubie jak wszystko dziala jak w szwajcarskim zegarku