  • Data: 2009-01-28 20:30:48
    Temat: Re: Alior - splata KK
    Od: w...@a...pl (Wemif) szukaj wiadomości tego autora

    Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Szczegóły rachunku kredytowego (np. po kliknięciu na numer rachunku w jej
    > podglądzie), a tam "saldo zamknięcia cyklu rozliczeniowego".
    > U mnie kwotę podaje prawidłową, a termin -- zawsze z dnia "na dziś
    > dzisiejszego" (tj. dziś 28 stycznia, wczoraj 27 stycznia, etc.).
    >
    > Wyciągu na papierze nie dostałeś?

    Nie dostałem. Ale tak czytam te daty w podglądzie:

    Data zakończenia bieżącego cyklu 28-01-2009
    Saldo zamknięcia cyklu rozliczeniowego 0,00 PLN
    Data minimalnej wpłaty 28-01-2009
    Czy została spłacona minimalna kwota z ostatniego wyciągu Tak

    i się zastanawiam, być może faktycznie cykl się kończy dopiero jutro,
    zmyliła mnie 'Data minimalnej wpłaty' - jest błędna.
    No i "Tak" też jest nieprawdą, bo to pierwszy wyciąg.

    W takim razie zapewne w dniu wygenerowania wyciągu pojawi się kwota
    i papier też pewnie dojdzie.

    a.