eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAlior tez ma "przelewy natychmiastowe" › Re: Alior tez ma "przelewy natychmiastowe"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-m
    ail
    From: "MarekZ" <b...@a...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Alior tez ma "przelewy natychmiastowe"
    Date: Wed, 27 Jul 2011 18:03:13 +0200
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 25
    Message-ID: <j0pb95$9j6$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <j0ombq$jhs$1@news.onet.pl> <4e2fe621$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>
    <j0op3r$vgp$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <s...@p...org>
    <j0p8ne$8rb$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <s...@p...org>
    <j0p9aa$92f$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <s...@p...org>
    NNTP-Posting-Host: ip-217-30.ists.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1311780965 9830 87.239.217.30 (27 Jul 2011 15:36:05 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 27 Jul 2011 15:36:05 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <s...@p...org>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:556187
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:s...@p...org...

    > 28 czerwca transferowałem 40k (w 1 dzień) i nie było problemów.
    > Oczywiście na ten sam rachunek. Miałeś jakiś komunikat o limicie?

    Ja kilkanaście dni temu transferowałem ponad 200k i nic. Dwa czy trzy dni
    później po czwartym czy piątym przelewie zonk! Wcześniej też się zdarzały
    zonki, wydaje mi się, że przy dziewiątym przelewie z serii, co mi się od
    razu skojarzyło z limitem 10k EUR (swoją drogą czemu nie 15k EUR). Ostatnio
    to jakoś szybciej następuje dla danego numeru rachunku, tak jakby testowali
    niższy limit.

    Komunikatu jako takiego o przekroczeniu limitu nie ma. Pojawia się
    komunikat, że na podany numer rachunku chwilowo nie można dokonać przelewu.
    Są dwa przyciski: Zrezygnuj oraz Zmień numer rachunku. Czekanie kilku godzin
    niczego nie zmienia, dopiero północ resetuje ten limit. Jeżeli płacisz
    punktami BC, po wybraniu dowolnego przycisku punkty nie są pobierane, więc
    nie trzeba składać reklamacji.

    To raczej nie jest autorska inicjatywa BC. Coś czuję, że maczała w tym palce
    knf lub podobna szacowna instytucja. Jak się o tym rozmawia z BC to jak
    zawsze, zasłaniają się uogólnionymi względami bezpieczeństwa. Ale podejście
    do zagadnienia wykazują zdrowe. :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1