  • Data: 2011-09-09 19:42:23
    Temat: Re: Alior to sie na kit nawet nie nadaje
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:j4d61l$502$1@inews.gazeta.pl...

    > Alior -- nie krowa. To raczej dojarka... ;)

    To i tak dobrze ze nie ubojnia :D

    > A poważniej... Od samego początku bank na literę A budzi kontrowersje
    > i generuje ruch usenetowy... Moim zdaniem dużo krzyku i słabe warunki...

    A od poniedzialku zaczne przygode z Aligatorem
    - glownie w celach poznawczo-rozrywkowych ;)

    > Wolę Meritum -- cicho, spokojnie, procenty podobne, choć zerwać nie
    > można bezstratnie...

    Zeby jeszcze ciut usprawnili dzialanie interfejsu
    bo u mnie chodzi ciut slamazarnie, poza tym nie mam negatywnych uwag
    - jak na razie
    / wlasnie oczekuje na pierwsza cofke za etyline i produkty banderolowane ;)
    /

    > Alior i Getin to dla mnie banki dziwne. :)

    Pierwszego jeszcze nie poznalem, drugi juz IMO nieźle
    wraz z upierdliwymi "opiekunami" oraz ich zagrywkami ;)