  • Data: 2011-09-09 21:00:10
    Temat: Re: Alior to sie na kit nawet nie nadaje
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Waldek" j4dq6v$6nh$...@n...onet.pl

    > To i tak dobrze ze nie ubojnia :D

    Gdzieś czytałem o tym, że banki coraz częściej płacą staruszkom
    ,,rentę za mieszkanie'', czyli już do ubojni stąd niedaleko. :)

    > A od poniedzialku zaczne przygode z Aligatorem
    > - glownie w celach poznawczo-rozrywkowych ;)

    Wchodzisz, zrzucasz ładunek, wychodzisz...
    [nie... to z filmu o homoseksualistach przerabianych na heteroseksualistów...]
    Wchodzisz, zostawiasz szmal, wychodzisz po trzech kwadransach...
    (jeśli miałeś szczęście -- jeśli nie było długiej kolejki)
    Jako potwierdzenie złożenia tam szmalu możesz otrzymać
    uścisk dłoni i szczery uśmiech. :)

    A teraz zastanów się nad tym:

    -- deponujesz 1100 złotych
    -- kasjer zamyślony uznaje Ci 1200 złotych
    -- jeśli będziesz dochodził ,,swego'' bez potwierdzenia,
    każdy prawnik Cię wyśmieje i uzna, że oskarżasz
    niewinnego kasjera o pomyłkę [albo i o zdradę!]

    Tak ponoć było w jakimś przedwojennym banku. Kasjer wypłacił
    o 100 złotych za dużo i nie chciał uznać swojej pomyłki!!!

    > Zeby jeszcze ciut usprawnili dzialanie interfejsu
    > bo u mnie chodzi ciut slamazarnie, poza tym nie mam negatywnych uwag
    > - jak na razie

    Ciut ślamazarnie? Czyli dzielą na lepszych klientów i na gorszych...
    Czym sobie zasłużyłeś na lepsze traktowanie? ;) U mnie to tak szybko
    chodzi, że coś kliknę, wrócę do oglądania filmu i po 10 minutach sprawdzę,
    czy jest to, co chciałem... Sesja trwa kwadrans, więc nie ma ryzyka...

    Jeśli nieopatrznie kliknę nie to, co zamierzyłem -- po prostu dłużej oglądam
    film, zanim zobaczę to, co chciałem zobaczyć na swoim koncie w meritum...

    Tej nocy oglądałem film Polańskiego... Najpierw zastanowiłem się nad tym,
    czy facet jest winny gwałtu i doszedłem do wniosku, że CHYBA nie, bo nie
    tyle zgwałcił trzynastolatkę, co uwiódł ją... Ale po obejrzeniu :) tego
    debilnego filmu zawyrokowałem jednoznacznie -- powinni wsadzić do
    więzienia tego strasznego gwałciciela!!!!

    > / wlasnie oczekuje na pierwsza cofke za etyline i produkty banderolowane ;)

    Ja wczoraj dostałem cofkę za sierpień. A wrześniowe 200 wyrobiłem
    w sierpniu -- rozliczenie 02 września. :)

    > Pierwszego jeszcze nie poznalem, drugi juz IMO nieźle

    :)

    > wraz z upierdliwymi "opiekunami" oraz ich zagrywkami ;)

    :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'