  • Data: 2011-09-10 14:23:12
    Temat: Re: Alior to sie na kit nawet nie nadaje
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:j4fn92$gdo$1@inews.gazeta.pl...

    > "Waldek" j4e3mm$86p$...@n...onet.pl

    > Dlaczego? :)

    Szczegolow tej "oferty" nie pamietam, ale była wrecz zbójecka ;)

    > B -- I jeszcze chamidło wyzywa nas od żebraków!!!

    Kiedys jak bylem maly .... maszerowalem z ojcem za reke
    i nagle facio oklada kobite na ulicy ile wlezie, ta wrzeszy ratunku itd itp
    Ojczulek jako ze ulomkiem nie byl, przycelowal gostkowi tak ze padl
    nieprzytomny
    i co ? kobitka rzucila sie na ojczulka z piesciami ze jej chlopa zabil :)
    Od tamtej pory staram sie ludziom pomagac ale... rozsadnie

    > IMO to niepoważne -- serdeczny uśmiech w zamian za zdeponowaną makulaturę.
    > :)

    A czego bys wiecej oczekiwal ?

    > A paliwo z tego Shellu uwzględnili? Gdzieś komuś Mille
    > nie uwzględnił zakupu paliwa w Shellu.

    Uwzglednili zarowno Shella jak i Orlen, natomiast transakcja z 30.08
    zostala zaksiegowana 2.09 stad nie zalapala sie na cofke
    wczoraj nie zdazylem sprawdzic dokladnie bo pare minut po polnocy odcieli
    dostep